Do 3 października trwają zapisy na 1. Rodzinny Bieg Branży Optycznej Czas Na Wzrok – wyjątkowe, pierwsze tego typu wydarzenia, integrującego branżę optyczną. Impreza ma charakter rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny.

Z okazji Światowego Dnia Wzroku podsumujemy ogromny sukces ogólnopolskiej kampanii Czas na Wzrok 40+, której głównym celem jest budowanie świadomości potrzeby regularnych badań wzroku i prawidłowej korekcji okularowej oraz edukacja w zakresie prezbiopii.

13 października, na Błoniach obok Centrum Olimpijskiego w Warszawie przebiegniemy 5 km dla podopiecznych domów dziecka. Każdy biegacz jest ważny! Im więcej osób weźmie udział w Biegu Głównym, tym więcej podopiecznych domów dziecka otrzyma okulary korekcyjne, przekazane przez Grupę Essilor. Wydarzeniu towarzyszyć będzie również szereg atrakcji i animacji rodzinnych – zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Każdy będzie mógł poddać się bezpłatnemu badaniu przesiewowemu wzroku. Dodatkowo odbędzie się także Bieg Dzieci (5-15 lat) na dystansie 400 m (zapisy w Biurze Zawodów).

Regulamin, szczegółowe informacje o Biegu oraz rejestracja dostępna jest przez stronę internetową www.bieg.czasnawzrok.pl

Pomysłodawcą i organizatorem 1. Rodzinnego Biegu Branży Optycznej Czas Na Wzrok jest Grupa Essilor – lider w produkcji rozwiązań korygujących wzrok. Partnerzy wydarzenia to firmy optyczne, działające na terenie kraju: Essilor Polonia, JZO, JAI KUDO oraz Essilor Optical Laboratory Poland.